Developing Skills for Economic Transformation and Social Harmony in China: A Study of Yunnan Province
The World Bank has a long history of investing in China?s technical and vocational education and training (TVET), dating back to the 1963 Higher Education Project, which benefited selected tertiary TVET programs in project schools. The initial World Bank projects for TVET in China were designed most...
Lưu vào:
Tác giả chính: | Liang, Xiaoyan, Chen, Shuang |
---|---|
Định dạng: | Sách |
Ngôn ngữ: | English |
Thông tin xuất bản: |
World Bank
2015
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | https://scholar.dlu.edu.vn/thuvienso/handle/DLU123456789/56458 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Yunnan :Shangri-la over the horizon /欧之德 ; Zhide Ou.
Thông tin tác giả:: Ou, Zhide. -
云南汉语国际教育:问题与对策 =International education of the Chinese language in Yunnan:Problems and solutions /朱耀顺, 刘娟
Thông tin tác giả:: 朱耀顺, và những người khác -
Industrial policy, structural transformation and economic growth: evidence from China
Thông tin tác giả:: Chen, Jinran
Thông tin xuất bản: (2020) -
Toward Balanced Growth with Economic Agglomeration:
Empirical Studies of China's Urban-Rural and Interregional Development
Thông tin tác giả:: Chen, Zhao, và những người khác
Thông tin xuất bản: (2015) -
Multicultural China:
A Statistical Yearbook (2014)
Thông tin tác giả:: Guo, R, và những người khác
Thông tin xuất bản: (2015)