"Chương trình ngôn ngữ sư phạm tiếng Anh" từ góc nhìn lí luận và thực tiễn /Tôn Nữ Mỹ Thuật.

“Classroom language” or “Teach English” is one of the central concems in teaching English as a foreign language. Accordingly, “English for Teaching” was introduced to 838 senior teacher of English in Vietnam in late 2014 as one component of The Nationl Foreign Language Schene 2020.In this article, w...

Mô tả chi tiết

Lưu vào:
Hiển thị chi tiết
Tác giả chính: Tôn, Nữ Mỹ Thuật,PGS.TS.
Định dạng: text
Ngôn ngữ:vie
Chủ đề:
Truy cập trực tuyến:http://lib.hanu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=36949
Từ khóa: Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
id hanu-http:--lib.hanu.vn-Opac-DmdInfo.aspx?dmd_id=36949
record_format dspace
spelling hanu-http:--lib.hanu.vn-Opac-DmdInfo.aspx?dmd_id=369492018-12-20"Chương trình ngôn ngữ sư phạm tiếng Anh" từ góc nhìn lí luận và thực tiễn /Tôn Nữ Mỹ Thuật.Tôn, Nữ Mỹ Thuật,PGS.TS.Classroom languageTeach English through English“Classroom language” or “Teach English” is one of the central concems in teaching English as a foreign language. Accordingly, “English for Teaching” was introduced to 838 senior teacher of English in Vietnam in late 2014 as one component of The Nationl Foreign Language Schene 2020.In this article, we first address the theoretical ground of classroom discourse,then, based on the reusults of the quantitative and qualitative analyses, the paper comment on the “what” and “how” of this program.The final part present our suggestions on how to implement thí intiative across the provinces/cities in the near future.2015text08683409http://lib.hanu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=36949vie
institution Trường Đại học Hà Nội
collection KiposHANU
language vie
topic Classroom language
Teach English through English
spellingShingle Classroom language
Teach English through English
Tôn, Nữ Mỹ Thuật,PGS.TS.
"Chương trình ngôn ngữ sư phạm tiếng Anh" từ góc nhìn lí luận và thực tiễn /Tôn Nữ Mỹ Thuật.
description “Classroom language” or “Teach English” is one of the central concems in teaching English as a foreign language. Accordingly, “English for Teaching” was introduced to 838 senior teacher of English in Vietnam in late 2014 as one component of The Nationl Foreign Language Schene 2020.In this article, we first address the theoretical ground of classroom discourse,then, based on the reusults of the quantitative and qualitative analyses, the paper comment on the “what” and “how” of this program.The final part present our suggestions on how to implement thí intiative across the provinces/cities in the near future.
format text
author Tôn, Nữ Mỹ Thuật,PGS.TS.
author_facet Tôn, Nữ Mỹ Thuật,PGS.TS.
author_sort Tôn, Nữ Mỹ Thuật,PGS.TS.
title "Chương trình ngôn ngữ sư phạm tiếng Anh" từ góc nhìn lí luận và thực tiễn /Tôn Nữ Mỹ Thuật.
title_short "Chương trình ngôn ngữ sư phạm tiếng Anh" từ góc nhìn lí luận và thực tiễn /Tôn Nữ Mỹ Thuật.
title_full "Chương trình ngôn ngữ sư phạm tiếng Anh" từ góc nhìn lí luận và thực tiễn /Tôn Nữ Mỹ Thuật.
title_fullStr "Chương trình ngôn ngữ sư phạm tiếng Anh" từ góc nhìn lí luận và thực tiễn /Tôn Nữ Mỹ Thuật.
title_full_unstemmed "Chương trình ngôn ngữ sư phạm tiếng Anh" từ góc nhìn lí luận và thực tiễn /Tôn Nữ Mỹ Thuật.
title_sort "chương trình ngôn ngữ sư phạm tiếng anh" từ góc nhìn lí luận và thực tiễn /tôn nữ mỹ thuật.
url http://lib.hanu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=36949
work_keys_str_mv AT tonnumythuatpgsts chuongtrinhngonngusuphamtienganhtugocnhinliluanvathuctientonnumythuat
_version_ 1752274388770619392