"Chương trình ngôn ngữ sư phạm tiếng Anh" từ góc nhìn lí luận và thực tiễn /Tôn Nữ Mỹ Thuật.
“Classroom language” or “Teach English” is one of the central concems in teaching English as a foreign language. Accordingly, “English for Teaching” was introduced to 838 senior teacher of English in Vietnam in late 2014 as one component of The Nationl Foreign Language Schene 2020.In this article, w...
Lưu vào:
Tác giả chính: | |
---|---|
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | vie |
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://lib.hanu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=36949 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
id |
hanu-http:--lib.hanu.vn-Opac-DmdInfo.aspx?dmd_id=36949 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
hanu-http:--lib.hanu.vn-Opac-DmdInfo.aspx?dmd_id=369492018-12-20"Chương trình ngôn ngữ sư phạm tiếng Anh" từ góc nhìn lí luận và thực tiễn /Tôn Nữ Mỹ Thuật.Tôn, Nữ Mỹ Thuật,PGS.TS.Classroom languageTeach English through English“Classroom language” or “Teach English” is one of the central concems in teaching English as a foreign language. Accordingly, “English for Teaching” was introduced to 838 senior teacher of English in Vietnam in late 2014 as one component of The Nationl Foreign Language Schene 2020.In this article, we first address the theoretical ground of classroom discourse,then, based on the reusults of the quantitative and qualitative analyses, the paper comment on the “what” and “how” of this program.The final part present our suggestions on how to implement thí intiative across the provinces/cities in the near future.2015text08683409http://lib.hanu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=36949vie |
institution |
Trường Đại học Hà Nội |
collection |
KiposHANU |
language |
vie |
topic |
Classroom language Teach English through English |
spellingShingle |
Classroom language Teach English through English Tôn, Nữ Mỹ Thuật,PGS.TS. "Chương trình ngôn ngữ sư phạm tiếng Anh" từ góc nhìn lí luận và thực tiễn /Tôn Nữ Mỹ Thuật. |
description |
“Classroom language” or “Teach English” is one of the central concems in teaching English as a foreign language. Accordingly, “English for Teaching” was introduced to 838 senior teacher of English in Vietnam in late 2014 as one component of The Nationl Foreign Language Schene 2020.In this article, we first address the theoretical ground of classroom discourse,then, based on the reusults of the quantitative and qualitative analyses, the paper comment on the “what” and “how” of this program.The final part present our suggestions on how to implement thí intiative across the provinces/cities in the near future. |
format |
text |
author |
Tôn, Nữ Mỹ Thuật,PGS.TS. |
author_facet |
Tôn, Nữ Mỹ Thuật,PGS.TS. |
author_sort |
Tôn, Nữ Mỹ Thuật,PGS.TS. |
title |
"Chương trình ngôn ngữ sư phạm tiếng Anh" từ góc nhìn lí luận và thực tiễn /Tôn Nữ Mỹ Thuật. |
title_short |
"Chương trình ngôn ngữ sư phạm tiếng Anh" từ góc nhìn lí luận và thực tiễn /Tôn Nữ Mỹ Thuật. |
title_full |
"Chương trình ngôn ngữ sư phạm tiếng Anh" từ góc nhìn lí luận và thực tiễn /Tôn Nữ Mỹ Thuật. |
title_fullStr |
"Chương trình ngôn ngữ sư phạm tiếng Anh" từ góc nhìn lí luận và thực tiễn /Tôn Nữ Mỹ Thuật. |
title_full_unstemmed |
"Chương trình ngôn ngữ sư phạm tiếng Anh" từ góc nhìn lí luận và thực tiễn /Tôn Nữ Mỹ Thuật. |
title_sort |
"chương trình ngôn ngữ sư phạm tiếng anh" từ góc nhìn lí luận và thực tiễn /tôn nữ mỹ thuật. |
url |
http://lib.hanu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=36949 |
work_keys_str_mv |
AT tonnumythuatpgsts chuongtrinhngonngusuphamtienganhtugocnhinliluanvathuctientonnumythuat |
_version_ |
1752274388770619392 |