New literacies as multiply placed practices: expanding perspectives on young people’s literacies across home and school /Scott Bulfin and Dimitris Koutsogiannis

The home-school mismatch hypothesis has played an important part in sociocultural studies of literacy and schooling since the 1970s. In this paper, we explore how this now classic literacy thesis has developed a new life in studies of digital media and electronic communications with regards to young...

Mô tả chi tiết

Lưu vào:
Hiển thị chi tiết
Tác giả chính: Bulfin, Scott., Koutsogiannis, Dimitris.
Đồng tác giả: Koutsogiannis, Dimitris. 
Định dạng: text
Ngôn ngữ:eng
Thông tin xuất bản: Koutsogiannis, Dimitris. 
Chủ đề:
Truy cập trực tuyến:http://lib.hanu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=40813
Từ khóa: Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!