Teaching and learning through critical reflective practice /Tony Ghaye, Kay Ghaye.

Maps out the professional, political and theoretical landscape of reflective practice, its nature and purposes and the claims being made for it. The authors centre their text on a model of the teacher as a reflective learner, with enlightenment and empowerment as central themes.

Lưu vào:
Hiển thị chi tiết
Tác giả chính: Ghaye, Tony., Ghaye, Kay.
Đồng tác giả: Ghaye, Kay. 
Định dạng: text
Ngôn ngữ:eng
Thông tin xuất bản: D. Fulton Publishers,
Chủ đề:
Truy cập trực tuyến:http://lib.hanu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=45330
Từ khóa: Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
Mô tả
Tóm tắt:Maps out the professional, political and theoretical landscape of reflective practice, its nature and purposes and the claims being made for it. The authors centre their text on a model of the teacher as a reflective learner, with enlightenment and empowerment as central themes.