Teachers’ voices on language awareness in pre-primary and primary school settings: implications for teacher education / Mónica Lourenço, Ana Isabel Andrade, Susana Sa.

This paper shares the voices of six teachers regarding two language awareness projects carried out in one pre-primary and one primary school in Portugal. These projects present innovative practices in teaching young and very young learners to reflect upon language and linguistic diversity and to bec...

Mô tả chi tiết

Lưu vào:
Hiển thị chi tiết
Tác giả chính: Lourenço, Mónica., Andrade, Ana Isabel., Sa. Susana.
Đồng tác giả: Andrade, Ana Isabel. 
Định dạng: text
Ngôn ngữ:vie
Thông tin xuất bản: Andrade, Ana Isabel. 
Chủ đề:
Truy cập trực tuyến:http://lib.hanu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=54170
Từ khóa: Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!