Teachers’ voices on language awareness in pre-primary and primary school settings: implications for teacher education / Mónica Lourenço, Ana Isabel Andrade, Susana Sa.
This paper shares the voices of six teachers regarding two language awareness projects carried out in one pre-primary and one primary school in Portugal. These projects present innovative practices in teaching young and very young learners to reflect upon language and linguistic diversity and to bec...
Lưu vào:
Tác giả chính: | Lourenço, Mónica., Andrade, Ana Isabel., Sa. Susana. |
---|---|
Đồng tác giả: | Andrade, Ana Isabel. |
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | vie |
Thông tin xuất bản: |
Andrade, Ana Isabel.
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://lib.hanu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=54170 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
EFL Teachers Beliefs and Practices of Teaching Pronunciation in a Vietnamese Setting
Thông tin tác giả:: Trần, Thị Diễm Phương -
Teacher language awareness in supervisory feedback cycles /Kristen Lindahl and Laura Baecher
Thông tin tác giả:: Lindahl, Kristen., và những người khác -
Teacher Reform in Indonesia: The Role of Politics and Evidence in Policy Making
Thông tin tác giả:: Chang, MaeChu, và những người khác
Thông tin xuất bản: (2015) -
Imagined Worlds and Classroom Realities:
Mythopoetic Provocations for Teachers and Teacher Educators
Thông tin tác giả:: Shann, Steve
Thông tin xuất bản: (2016) -
Genre Pedagogy :A Framework to Prepare History Teachers to Teach Language /Laura Schall-Leckrone.
Thông tin tác giả:: Schall-Leckrone, Laura.