Teacher agency and language mediation in two Maltese preschool bilingual classrooms / Charles L. Mifsud, Lara Ann Vella.

This article contributes to the limited research on teacher agency in early bilingual development and education. Through classroom observations and interviews, we examined the differential degrees of agency of two preschool teachers in Malta as they mediated languages in their bilingual classrooms....

Mô tả chi tiết

Lưu vào:
Hiển thị chi tiết
Tác giả chính: Schwartz, Mila., Vella, Lara Ann.
Đồng tác giả: Vella, Lara Ann. 
Định dạng: text
Ngôn ngữ:vie
Thông tin xuất bản: Vella, Lara Ann. 
Chủ đề:
Truy cập trực tuyến:http://lib.hanu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=54190
Từ khóa: Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!