Strategic brand management :Building, measuring and managing brand equity /Kevin Lane Keller, Vanitha Swaminathan.
For students, managers and senior executives studying Brand Management. Keller provides insights into how to create profitable brand strategies by building, measuring, and managing brand equity.
Lưu vào:
Tác giả chính: | , |
---|---|
Đồng tác giả: | |
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | eng |
Thông tin xuất bản: |
Pearson,
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://lib.hanu.vn/kiposdata1/bookcover/tailieumonhoc/000122125thumbimage.jpg http://lib.hanu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=62317 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tóm tắt: | For students, managers and senior executives studying Brand Management. Keller provides insights into how to create profitable brand strategies by building, measuring, and managing brand equity. |
---|