Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity / Kevin Lane Keller, Vanitha Swaminathan
Part I: strategic brand management: an introduction 1. Brands and brand management; Part II: developing a brand strategy 2. Customer-based brand equity and brand positioning 3. Brand resonance and brand value chain; Part III: designing and implementing brand marketing programs 4. Choosing brand elem...
Lưu vào:
Tác giả chính: | , |
---|---|
Đồng tác giả: | |
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | eng |
Thông tin xuất bản: |
Pearson Education Limited,
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://elib.ntt.edu.vn/documentdata01/2 tailieuthamkhao/600 congnghe/anhbiasach/33406_strategicbrandmanagementbuildingthumbimage.jpg http://elib.ntt.edu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=33406 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|