Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity / Kevin Lane Keller, Vanitha Swaminathan

Part I: strategic brand management: an introduction 1. Brands and brand management; Part II: developing a brand strategy 2. Customer-based brand equity and brand positioning 3. Brand resonance and brand value chain; Part III: designing and implementing brand marketing programs 4. Choosing brand elem...

Mô tả chi tiết

Lưu vào:
Hiển thị chi tiết
Tác giả chính: Keller, Kevin Lane, Swaminathan, Vanitha
Đồng tác giả: Swaminathan, Vanitha 
Định dạng: text
Ngôn ngữ:eng
Thông tin xuất bản: Pearson Education Limited,
Chủ đề:
Truy cập trực tuyến:http://elib.ntt.edu.vn/documentdata01/2 tailieuthamkhao/600 congnghe/anhbiasach/33406_strategicbrandmanagementbuildingthumbimage.jpg
http://elib.ntt.edu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=33406
Từ khóa: Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!