The Impacts of Listening Strategy Training on 10-Grade Students’ Listening Performance at Mỹ Đức C High School: A Quasi-Experimental Study

In recent years more and more studies have focused on language learning strategies and their importance, especially learning strategies in listening skill. Sharing the same concern, this research aims at exploring Mỹ Đức C high school 10-grade students’ awareness of top-dow...

Mô tả chi tiết

Lưu vào:
Hiển thị chi tiết
Tác giả chính: Lê, Thị Bích Hạnh
Đồng tác giả: Đỗ, Thị Thanh Hà
Định dạng: Luận án
Ngôn ngữ:English
Thông tin xuất bản: ĐHNN 2017
Chủ đề:
Truy cập trực tuyến:http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/41111
Từ khóa: Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!