Six sigma for managers
Introductionto: Six Sigma Defined and Explained, Essentials of the Six Sigma Methodology, Focus on Engaging People and Changing Processes, Not Just Statistics, but Cultural Changes, Six Sigma Applied, What Six Sigma Is Not. Why Do Six Sigma? Money, Customer Satisfaction, Quality, Impact on Employees...
Lưu vào:
Tác giả chính: | Brue,Grey |
---|---|
Định dạng: | Ebook |
Ngôn ngữ: | En |
Thông tin xuất bản: |
McGraw Hill
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://lib.haui.edu.vn/opac80/EDetail.aspx?id=440 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Getting started in six sigma,Six sigma,Comprehensive coverage, a practical working guide
Thông tin tác giả:: Thomsett, Michael C. -
Six sigma : the first 90 days / Stephen A. Zinkgraf ; with contributions from Sigma Breakthrough Technologies, Inc., Instantis, Inc., and Peak Performance Consulting Corporation.
Thông tin tác giả:: Zinkgraf, Stephen A. (Stephen Arno), 1948- -
Visual six sigma,Making data analysis lean
Thông tin tác giả:: Cox, Ian,Stephens, Mia L.,Gaudard, Marie A. -
Cultural Impact on Lean Six Sigma and Corporate Success:
Causal Analyses Considering the Effects of National Culture and Leadership
Thông tin tác giả:: Jacobs, Miriam
Thông tin xuất bản: (2015) -
Lean six sigma using SigmaXL and Minitab /Issa Bass, Barbara Lawton.
Thông tin tác giả:: Bass, Issa., và những người khác