Public relation for dummies 2nd edition

Part I covers the basics; Part II discusses the process we use to create successful PR campaigns; Part III cover the PR materials you need and how to create them; Part IV you discover how to work with the media to get your material published; Part V give you power techniques for getting the media to...

Mô tả chi tiết

Lưu vào:
Hiển thị chi tiết
Tác giả chính: Yaverbaum, Eric, Bly, Bob, Benun, LLise
Định dạng: Sách
Ngôn ngữ:English
Thông tin xuất bản: Wiley Publishing, Inc 2014
Chủ đề:
Truy cập trực tuyến:http://117.3.71.125:8080/dspace/handle/DHKTDN/6388
Từ khóa: Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
Mô tả
Tóm tắt:Part I covers the basics; Part II discusses the process we use to create successful PR campaigns; Part III cover the PR materials you need and how to create them; Part IV you discover how to work with the media to get your material published; Part V give you power techniques for getting the media to notice and cover you; Part VI is a collection of useful tips.