Marketing for Hospitality and Tourism
Taking an integrative approach, this highly visual, discusses hospitality marketing from a team perspective, examining each hospitality department and its role in the marketing mechanism. These best-selling authors are known as leading marketing educators and their book, a global phenomenon, is the...
Lưu vào:
Tác giả chính: | Philip Kotler |
---|---|
Định dạng: | Sách |
Ngôn ngữ: | English |
Thông tin xuất bản: |
England: Pearson Education Limited
2022
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://192.168.1.63/handle/TLU-123456789/3728 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Marketing for hospitality and tourism
Thông tin tác giả:: Philip Kotler
Thông tin xuất bản: (2022) -
Marketing for hospitality and tourism /Philip Kotler, John Bowen, James Makens.
Thông tin tác giả:: Kotler, Philip., và những người khác -
Marketing for hospitality and tourism :instructor s manual with case guide test item file, and transparency masters /Philip Kotler, John Bowen, James Makens
Thông tin tác giả:: Kotler, Philip, và những người khác -
Marketing for hospitality and tourism services
Thông tin tác giả:: Kumar Prasanna
Thông tin xuất bản: (2022) -
Marketing for hospitality and tourism services
Thông tin tác giả:: Kumar Prasanna
Thông tin xuất bản: (2022)