Factors affecting to the decision to use shopee’s online shopping service: A research in Ho Chi Minh City

The results of this scientific study are intended to identify factors which affect the decision to use Shopee's online shopping service. The research results showed that there were 5 factors which affected the decision of customers’ usage of the service’s products: price, reliability, risk leve...

Mô tả chi tiết

Lưu vào:
Hiển thị chi tiết
Tác giả chính: Tran, Phi Hoang, Chau, Vu Nhu Ngoc, Nguyen, Thi Anh Hoa, Ngo, Thi Tuyet
Định dạng: Bài trích
Ngôn ngữ:English
Thông tin xuất bản: European Academic Research 2019
Chủ đề:
Truy cập trực tuyến:http://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/19742
Từ khóa: Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!