The effectiveness of portfolio-based assessment in english-as-a-foreign-language writing settings :
Lưu vào:
Tác giả chính: | Trịnh, Kim Lộc |
---|---|
Đồng tác giả: | Nguyễn, Thu Hương;Bộ Giáo dục và Đào tạo |
Thông tin xuất bản: |
Trường Đại học Cần Thơ
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | https://lrcopac.ctu.edu.vn/pages/opac/wpid-detailbib-id-135940.html |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
The impacts of portfolio - based assessment on grade 10 students writing performance
Thông tin tác giả:: Phạm, Trung Việt -
The effect of reflective journals with genre-based cues on writing performance of the non-majors of english at a foreign language center in Can Tho :
Thông tin tác giả:: Phan, Thị Thảo -
The effects of student-teacher conferences on English-as-a-foreign-language students writing performance :
Thông tin tác giả:: Nguyễn, Thị Ngọc Trang -
The effects of assessment portfolio strategy on efl learners writing anxiety
Thông tin tác giả:: Ung, Thị Trang -
The effects of portfolios on Vietnamese EFL learners writing performance
Thông tin tác giả:: Nguyễn, Thị Mai Hương