Research into english learning strategies regarding gender and academic major of first-year english non-majored students of a university in Hau Giang province
Lưu vào:
Tác giả chính: | Võ, Xuân Diệu |
---|---|
Đồng tác giả: | Trường Đại học Cần Thơ;Bùi, Minh Châu |
Thông tin xuất bản: |
Đại học Cần Thơ
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | https://lrcopac.ctu.edu.vn/pages/opac/wpid-detailbib-id-197827.html |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
A Study on the Effects of English Songs on Learning English Pronunciation of the First-year English Majors at Phenikaa University
Thông tin tác giả:: Trương, Khánh Duy
Thông tin xuất bản: (2024) -
DIFFICULTIES IN LEARNING PRONUNCIATION FACED BY FIRST-YEAR ENGLISH MAJORS AT THANG LONG UNIVERSITY
Thông tin tác giả:: Nguyen Ngoc Dung
Thông tin xuất bản: (2024) -
A Study on Difficulties in Learning English Speaking Skills of the First-year English Majors at Phenikaa University
Thông tin tác giả:: Nguyễn, Thị Linh
Thông tin xuất bản: (2024) -
A Study on Difficulties in Learning English Listening Skills of the First-year English Majors at Phenikaa University
Thông tin tác giả:: Trịnh, Thị Quỳnh
Thông tin xuất bản: (2024) -
The relationship between first year English major students language learning strategy use and learner autonomy :
Thông tin tác giả:: Lê, Thị Bảo Trân