EFL Teachers Beliefs and Practices of Teaching Pronunciation in a Vietnamese Setting
Lưu vào:
Tác giả chính: | Trần, Thị Diễm Phương |
---|---|
Đồng tác giả: | Nguyễn, Bửu Huân |
Thông tin xuất bản: |
Trường Đại học Cần Thơ
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | https://lrcopac.ctu.edu.vn/pages/opac/wpid-detailbib-id-271413.html |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
The relationship between Vietnamese EFL students' beliefs and learning preferences and native English-speaking teachers' beliefs and teaching practices
Thông tin tác giả:: Nguyễn, Trường Sa.
Thông tin xuất bản: (2014) -
On belief / Slavoj Žiz�
Thông tin tác giả:: Žižek, Slavo -
Teachers’ voices on language awareness in pre-primary and primary school settings: implications for teacher education / Mónica Lourenço, Ana Isabel Andrade, Susana Sa.
Thông tin tác giả:: Lourenço, Mónica., và những người khác -
COVID-19 vaccine acceptance: knowledge and beliefs
Thông tin tác giả:: Alkattan, Abdullah
Thông tin xuất bản: (2023) -
EFL teacher educators appropriating Task-based Language Teaching in the pre-service teacher education : A Vietnamese case / Trần Đặng Khánh Linh
Thông tin tác giả:: Trần, Đặng Khánh Linh