In Search of Stupidity: Over 20 Years of High-Tech Marketing Disasters
In 1982, Harper & Row published In Search of Excellence: Lessons from America's Best-Run Companies by Thomas J. Peters and Robert H. Waterman, Jr. In Search of Excellence quickly became a seminal work in the category of business management books and made its authors millionaires. Although i...
Lưu vào:
Tác giả chính: | Chapman, Merrill R. |
---|---|
Định dạng: | Sách |
Ngôn ngữ: | English |
Thông tin xuất bản: |
Apress
2012
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://scholar.dlu.edu.vn/thuvienso/handle/DLU123456789/31445 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
In Search of Stupidity / Merrill R Chapman.
Thông tin tác giả:: Chapman, Merrill R -
25 stupid mistakes you don''t want to make in the stock market / David E. Rye
Thông tin tác giả:: Rye, David E. -
Successful Marketing Strategy for High Tech Firms
Thông tin tác giả:: Viardot, Eric
Thông tin xuất bản: (2012) -
Co-Creation of High-Tech Products in the B2B Domain
Thông tin tác giả:: Grafmüller, Leontin Karl
Thông tin xuất bản: (2020) -
Semantic Search over the Web
Thông tin tác giả:: Virgilio, Roberto De, và những người khác
Thông tin xuất bản: (2014)