A study of guessing word meaning to improve reading comprehension for non-english major second year students at Hung Yen teachers training college: An action research /Nguyễn Thị Lan; Hoàng Văn Hoạt hướng dẫn.
Lưu vào:
Tác giả chính: | Nguyễn, Thị Lan. |
---|---|
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | eng |
Thông tin xuất bản: |
Ha Noi University = :
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://lib.hanu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=17849 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
The effects of guessing meaning of unfamiliar words using contextual clues: an action research study at the university of finance and business administration /Đinh Thị Luyện; Hoàng Văn Hoạt hướng dẫn.
Thông tin tác giả:: Đinh, Thị Luyện, và những người khác -
Guessing strategies in teaching and learning reading comprehension and the problems related to learning vocabulary at Kien Giang teachers training college :
Thông tin tác giả:: Huỳnh, Thị Hà -
The effects of group work activities on reading comprehension of first-year Non-English majors at Political Academy of Public Security :An action research project / Phạm Hà Phương; Ngô Văn Giang hướng dẫn.
Thông tin tác giả:: Phạm, Hà Phương. - Ebook 100 Words kids need to read by 1st grade Book 1
-
An investigation into challenges of efl students in inferring meaning from context clues in reading comprehension
Thông tin tác giả:: Nguyễn, Thị Hồng Diệu