The effects of metacognitive stategy training on the listening performance and perception of first -year students at the department of international cooperation and training - HaNoi university of industry /Cao Thu Hằng ; Nguyễn Thị Nhân Hòa supervisor.
Submited in partial fulfilment of requirements of the degree of master in TESOL.
Lưu vào:
Tác giả chính: | Cao,Thu Hằng., Nguyễn, Thị Nhân HòaSupervisor. |
---|---|
Đồng tác giả: | Nguyễn, Thị Nhân Hòa Supervisor. |
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | eng |
Thông tin xuất bản: |
Đại Học Hà Nội,
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://lib.hanu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=28322 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Extensive listening in action: an exploration of listening strategy uptake in Lao cai teacher training college, Vietnam : Master of TESOL /Vu Thanh Thuy; Dr Barbara Ridley supervisor.
Thông tin tác giả:: Vu, Thanh Thuy., và những người khác -
The effects of metacognitive listening strategy insteruction on EFL students listening comprehension at Dai Nam university /Nguyễn Thị Mai Sương ; Nguyễn Đức Hoạt supervisor.
Thông tin tác giả:: Nguyễn, Thị Mai Sương., và những người khác -
Some strategies to improve listening skills for the first-year students at faculty of English Hanoi open University / Kiều Bích Ngọc; Phạm Thị Bích Diệp
Thông tin tác giả:: Kiều, Bích Ngọc -
Skills for First Certificate: Listening and Speaking Teacher's Book
Thông tin tác giả:: Mann, Malcolm, và những người khác
Thông tin xuất bản: (2022) -
Designing an ESP listening syllabus for the third-year students of tour guiding department at Hanoi tourism college /Đinh Thị Hồng Vân; Nguyễn Thúy Hương supervisor.
Thông tin tác giả:: Đinh, Thị Hồng Vân.