Using various pre-listening activitives to improve listening comprehension of third-year English majors at Tay Bac University:submitted in partial fulfillment of requirements of the degree of Master in TESOL/Nguyễn Thị Quỳnh Giang; Nguyễn Văn Kỳ hướng dẫn.
Lưu vào:
Tác giả chính: | Nguyễn, Thị Quỳnh Giang |
---|---|
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | eng |
Thông tin xuất bản: |
Đại học Hà Nội,
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://lib.hanu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=33685 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Suggestions for improvement of the English language achievement test at Tay Nguyen University:Submitted in partial fulfilment of the requirements for the master s degree in tesol/Nguyen Van Vuong.
Thông tin tác giả:: Nguyen, Van Vuong. -
The effect of dictogloss on the second year English majored students listening comprehension: An action research project at Thang Long University:submitted in partial fulfillment of requirements of the degree of Master in TESOL/Mai Lan; Nguyễn Văn Trào hướng dẫn.
Thông tin tác giả:: Mai, Lan -
An investigation into the use of extensive reading by first year English - majored students at Hanoi University:submitted in partial fulfillment of requirements of the degree of Master in TESOL/Lý Hương Nguyên; Nguyễn Văn Trào hướng dẫn.
Thông tin tác giả:: Lý, Hương Nguyên. -
The feasibility of implementing an extensive reading program at the English department - Hanoi University:submitted in partial fulfillment of requirements of the degree of Master in TESOL/Trịnh Thị Lê Dung; Nguyễn Văn Trào hướng dẫn.
Thông tin tác giả:: Trịnh, Thị Lê Dung -
Improving the students motivation in learning to read: an action research at in-service education center 3 Hanoi University:submitted in partial fulfillment of requirements of the degree of Master in TESOL/Hoàng Lương Nhung; Lâm Quang Đông hướng dẫn.
Thông tin tác giả:: Hoàng, Lương Nhung