Toward facilitative mentoring and catalytic interventions /Melissa K. Smith and Marilyn Lewis

In TESOL teacher mentoring, giving advice can be conceptualized as a continuum, ranging from directive to facilitative feedback. The goal, over time, is to lead toward the facilitative end of the continuum and specifically to catalytic interventions that encourage self-reflection and autonomous lear...

Mô tả chi tiết

Lưu vào:
Hiển thị chi tiết
Tác giả chính: Smith, Melissa K., Lewis, Marilyn., Burns, Anne, Garcia, Pablo
Đồng tác giả: Lewis, Marilyn. 
Định dạng: text
Ngôn ngữ:eng
Thông tin xuất bản: Lewis, Marilyn. 
Chủ đề:
Truy cập trực tuyến:http://lib.hanu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=34619
Từ khóa: Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!