企业名称认知心理的语用频率效应——以中国2010年500强企业名称为例 =The Pragmatic Frequency Effect of the Cognitive Psychology of Enterprise Names: A Case Study of China’s Top 500 Enterprises in 2010 /潘峰; 杨凯.

This paper,with the corpus of the names of China’s top 500 enterprises in 2010,demonstrates that some Chinese characters have relevant connotations and high pragmatic frequencies in certain context.The study shows that these Chinese characters in enterprise name imply significant pragmatic effects.T...

Mô tả chi tiết

Lưu vào:
Hiển thị chi tiết
Tác giả chính: 潘, 峰., 杨, 凯.
Đồng tác giả: 杨, 凯. 
Định dạng: text
Ngôn ngữ:chi
Thông tin xuất bản: 杨, 凯. 
Chủ đề:
Truy cập trực tuyến:http://lib.hanu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=37007
Từ khóa: Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!