The application of the role-play in speaking classes to improve primary student's motivation in edumax education and training center : submitted in partial fullillment of requirements for the degree of master in English study /Nguyễn Hoài Thu; Hoàng Thị Hạnh hướng dẫn.
Lưu vào:
Tác giả chính: | Nguyễn, Hoài Thu. |
---|---|
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | vie |
Thông tin xuất bản: |
Đại học Hà Nội,
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://lib.hanu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=54284 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Using communicative activities to improve speaking skill of the fifth grade EFL students at Dong La primary school : A quasi - experiment study : submitted in partial fullillment of requirements for the degree of master in TESOL/ Nguyễn Thị Kim Liên; Nguyễn Đức Hoạt hướng dẫn.
Thông tin tác giả:: Nguyễn, Thị Kim Liên. -
The effectiveness of role play activities on speaking skill of the second- year students at the university of finance and business administration : Submitted in partial fulfillment of requirement of the degree of master in tesol / Vũ Thị Thanh Huyền.
Thông tin tác giả:: Vũ, Thị Thanh Huyền -
Applying information-gap activities to an EFL speaking participation an action research on 1st year English Majors at Hai Phong University :submitted in partial fullillment of requirements for the degree of master in English study / Phan Thành Nam ; Phạm Lan Anh hướng dẫn.
Thông tin tác giả:: Phan, Thành Nam. -
An action research study an the use of role play in teaching English speaking skills to third graders at Lomonosov primary school : Submitted in partial fulfilment of requirements of the degree of master tesol / Nguyễn Thị Thủy; Nguyễn Văn Trào hướng dẫn.
Thông tin tác giả:: Nguyễn, Thị Thủy -
Improving 11th graders participation in speaking classes by pre-speaking activities : an action research :submitted in partial fulfillment of requirements of the degree of Master in TESOL /Nguyễn Thị Hồng Duyên ; Nguyễn Nguyệt Minh supervisor.
Thông tin tác giả:: Nguyễn, Thị Hồng Duyên.