Incorporating task-based learning in an extensive reading programme / I-Chen Chen.
This article reports on an EFL reading programme that integrated extensive reading with task-based learning to promote L2 learners’ language development, increase their motivation in reading, and help them build reading habits. In this programme, students took an active role in selecting graded read...
Lưu vào:
Tác giả chính: | I-Chen Chen. |
---|---|
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | vie |
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://lib.hanu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=54753 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Increasing motivation through task-based learning in Asean studies course
Thông tin tác giả:: Nguyen, Thi Anh Thu
Thông tin xuất bản: (2017) -
A Meta-Analysis of Extensive Reading Research /Takayuki Nakanishi.
Thông tin tác giả:: Takayuki, Nakanishi -
Improving reading comprehension for EFL students at PA (political academy) through guided extensive reading an action research study /Nguyễn Thị Hải Yến; Nguyễn Đức Hoạt supervisor.
Thông tin tác giả:: Nguyễn, Thị Hải Yến. -
Effects of extensive reading on reading fluency, comprehension and attitudes : An action research project at people s security academy / Nguyễn Ngọc Lan; Lê Văn Cảnh hướng dẫn
Thông tin tác giả:: Nguyễn, Ngọc Lan -
The effects of guided extensive reading on reading speed of EFL elementary students at my friends school / Nguyễn Thị Hồng Nhung; Tô Thị Thu Hương hướng dẫn.
Thông tin tác giả:: Nguyễn, Thị Hồng Nhung