The financial services marketing handbook : tactics and techniques that produce results / Evelyn Ehrlich, Duke Fanelli

The financial industry is under intense pressure to improve profits, retain high-value clients, and maintain brand equity--without straining budgets. The Financial Services Marketing Handbook, Second Edition gives sales and marketing professionals the information they need to stretch more value from...

Mô tả chi tiết

Lưu vào:
Hiển thị chi tiết
Tác giả chính: Ehrlich, Evelyn, Fanelli, Duke
Đồng tác giả: Fanelli, Duke 
Định dạng: text
Ngôn ngữ:eng
Thông tin xuất bản: Bloomberg Press,
Chủ đề:
Truy cập trực tuyến:http://lib.hanu.vn/kiposdata1/bookcover/tailieumonhoc/000123063thumbimage.jpg
http://lib.hanu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=59604
Từ khóa: Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!