The financial services marketing handbook : tactics and techniques that produce results / Evelyn Ehrlich, Duke Fanelli
The financial industry is under intense pressure to improve profits, retain high-value clients, and maintain brand equity--without straining budgets. The Financial Services Marketing Handbook, Second Edition gives sales and marketing professionals the information they need to stretch more value from...
Lưu vào:
Tác giả chính: | , |
---|---|
Đồng tác giả: | |
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | eng |
Thông tin xuất bản: |
Bloomberg Press,
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://lib.hanu.vn/kiposdata1/bookcover/tailieumonhoc/000123063thumbimage.jpg http://lib.hanu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=59604 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|