A study on lexical and syntactic features of cosmetic product advertisements in English and their Vietnamese equivalents / Lê Thị Tâm; Nguyễn Thị Vân Đông
Lưu vào:
Tác giả chính: | Lê, Thị Tâm |
---|---|
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | vie |
Thông tin xuất bản: |
Viện Đại Học Mở Hà Nội
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://thuvien.hou.edu.vn/houkiposdata1/luanvanluanankhoaluan/luanvan/2015/420/lethitam/luan van le thi tam_01thumbimage.jpg http://thuvien.hou.edu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=50735 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
An investigation into syntactic and semantic features of advertising language in English with reference to the Vietnamese equivalents / Trần Thị Thanh Hà; Assoc.Prof.Dr Phan Van Que
Thông tin tác giả:: Trần, Thị Thanh Hà -
Syntactic and semantic features of English collocations containing the word “play” with reference to the Vietnamese equivalents / Đinh Thị Kim Dung; Supervisor: Dr. Phạm Thị Tuyết Hương
Thông tin tác giả:: Đinh, Thị Kim Dung -
Syntactic and semantic features of SET phrasal verbs with reference to Vietnamese translation equivalents / Nguyễn Thị Mi; NHDKH Assoc.Prof.Dr Hồ Ngọc Trung
Thông tin tác giả:: Nguyễn, Thị Mi -
Linguistic features of advertisements on road safety equipment in English
Thông tin tác giả:: Nguyen, Thi Quynh Hoa, và những người khác
Thông tin xuất bản: (2018) -
"A study on syntactic and semantic features of idioms
denoting SADNESS in English with reference to the Vietnamese equivalent / Nguyễn Thị Vinh; NHDKH Assoc. Prof. Dr. Phan Văn Quế
Thông tin tác giả:: Nguyễn, Thị Vinh