A study on linguistic features of food and drink advertising slogans in English and Vietnamese / Nguyễn Thị Xuân; Ph.D Trần Thị Thu Hiền
Lưu vào:
Tác giả chính: | Nguyễn, Thị Xuân |
---|---|
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | vie |
Thông tin xuất bản: |
Viện Đại Học Mở Hà Nội
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://thuvien.hou.edu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=50814 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
A study on linguistic features of English advertising slogans of fashion / Lê Thị Cúc; Assoc.Prof.Dr Vo Dai Quang
Thông tin tác giả:: Lê, Thị Cúc -
LINGUISTIC FEATURES OF COFFEE ADVERTISING SLOGANS IN ENGLISH AND VIETNAMESE / Phan Thị Mai Hương; Supervisor: Le Phuong Thao Dr
Thông tin tác giả:: Phan, Thị Mai Hương -
A study on metaphors in English advertising slogans for food and beverage. / Lưu Thị Phương Thảo; NHDKH Dr. Tran Thi Thu Hien
Thông tin tác giả:: Lưu, Thị Phương Thảo -
A Study on English Advertising Slogans of Cars / Đào Thị Việt; NHDKH Assoc. Prof. Dr. Phan Van Que
Thông tin tác giả:: Đào, Thị Việt -
A systemic functional linguistic analysis of English advertising slogans of cars. / Đặng Thị Thu Hương; Supervisor: Assoc.Prof.Dr. Phan Van Que
Thông tin tác giả:: Đặng, Thị Thu Hương