An investigation into syntactic and semantic features of advertising language in English with reference to the Vietnamese equivalents / Trần Thị Thanh Hà; Assoc.Prof.Dr Phan Van Que
Lưu vào:
Tác giả chính: | Trần, Thị Thanh Hà |
---|---|
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | vie |
Thông tin xuất bản: |
Viện Đại Học Mở Hà Nội
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://thuvien.hou.edu.vn/houkiposdata1/luanvanluanankhoaluan/luanvan/2015/420/tranthithanhha/2015 - ma thesis - content_ha_ ban sua sau khi da bao ve1_001thumbimage.jpg http://thuvien.hou.edu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=50817 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
The syntactic and semantic features of the order verb group in English and their Vietnamese equivalents / Trần Thị Phương Lan; Assoc.Prof.Dr Hoàng Tuyết Minh
Thông tin tác giả:: Trần, Thị Phương Lan -
Syntactic and semantic features of SET phrasal verbs with reference to Vietnamese translation equivalents / Nguyễn Thị Mi; NHDKH Assoc.Prof.Dr Hồ Ngọc Trung
Thông tin tác giả:: Nguyễn, Thị Mi -
A study on syntactic and semantic features of English motion verbs in comparison with the Vietnamese equivalents / Phan Thị Thanh Bình; Assoc.Prof.Dr Hoang Tuyet Minh
Thông tin tác giả:: Phan, Thị Thanh Bình -
A study of syntactic and semantic features of idioms
containing the words Ear, Eye, Lip, Nose and Mouth with reference to
their Vietnamese equivalents / Đặng Thùy Linh; NHDKH Assoc.Prof.Dr. Phan Van Que
Thông tin tác giả:: Đặng, Thùy Linh -
Syntactic and semantic features of the take motion verbs group in English with reference to Vietnamese equivalents / Nguyễn Thị Lan Hương; NHDKH Assoc.Prof.Dr Hoang Tuyet Minh
Thông tin tác giả:: Nguyễn, Thị Lan Hương