The new rules of sales and service : how to use agile selling, real time customer engagement, big data, content, and storytelling to grow your business / David Meerman Scott
Lưu vào:
Tác giả chính: | Scott, David Meerman |
---|---|
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | eng |
Thông tin xuất bản: |
Wiley,
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://thuvien.hou.edu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=72425 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
The new rules of sales and service : How to use agile selling, real-time customer engagement, big data, content, and storytelling to grow your business / David Meerman Scott
Thông tin tác giả:: Scott, David Meerman -
The new rules of sales and service : how to use agile selling, real-time customer engagement, big data, content, and storytelling to grow your business /David Meerman Scott.
Thông tin tác giả:: Scott, David Meerman. -
The new rules of sales and service :how to use agile selling, real-time customer engagement, big data, content, and storytelling to grow your business /David Meerman Scott.
Thông tin tác giả:: Scott, David Meerman,author. -
The new rules of sales and service : How to use agile selling, real-time customer engagement, big data, content, and stortelling to grow your business / David Meerman Scott
Thông tin tác giả:: Scott, David Meerman -
The new rules of sales and service,How to use agile selling, real-time customer engagement, big data, content, and storytelling to grow your business
Thông tin tác giả:: Scott, David Meerman