Design framework of large-scale one-way electric vehicle sharing systems: A continuum approximation model /Xiaopeng Li a , ∗ , Jiaqi Ma b , Jianxun Cui c , Amir Ghiasi a , Fang Zhou
Lưu vào:
Tác giả chính: | Li,Xiaopeng |
---|---|
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | vie |
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | https://thuvien.huce.edu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=13559 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Multi-period hub set covering problems with flexible radius:
A modified genetic solution
Thông tin tác giả:: zade,Amir Ebrahimi- -
A heterogeneous reliable location model with risk pooling
under supply disruptions
/Ying Zhang a,b , Lawrence V. Snyder c , Mingyao Qi b , Lixin Miao b,
Thông tin tác giả:: Zhang,Ying -
Optimizing the locations of electric taxi charging stations:
A spatial–temporal demand coverage approach
Thông tin tác giả:: Tu,Wei -
Incorporating institutional and spatial factors in the selection
of the optimal locations of public electric vehicle charging
facilities: A case study of Beijing, China
Thông tin tác giả:: He,Sylvia Y. -
Optimal recharging strategies for electric vehicle fleets
with duration constraints
Thông tin tác giả:: Wang,I-Lin