Hybrid networkA two-step linear programming model for energy-efficient timetables in metro railway networks /Shuvomoy Das Gupta a , ∗ , J. Kevin Tobin b , Lacra Pavel
Lưu vào:
Tác giả chính: | Gupta,Shuvomoy Das |
---|---|
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | vie |
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | https://thuvien.huce.edu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=13661 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
A three-level framework for performance-based railway
timetabling
Thông tin tác giả:: Goverde,Rob M.P. -
An integrated micro–macro approach to robust railway
timetabling
/Nikola Bešinovi ´c
a , ∗
, Rob M.P. Goverde
a , Egidio Quaglietta
a , b , Roberto Roberti
c
Thông tin tác giả:: Bešinovi,Nikola -
Analyzing the theoretical capacity of railway networks with a
radial-backbone topology
Thông tin tác giả:: Riejos,Francisco A. Ortega -
Passenger centric train timetabling problem
/Tomáš Robenek
a , ∗
, Yousef Maknoon
a , Shadi Sharif Azadeh
a , Jianghang Chen
b ,
Michel Bierlaire
a
Thông tin tác giả:: Robenek,Tomáš -
Experimental analysis of track-ground vibrations on a stretch of the
Portuguese railway network / N. Correia dos Santos...[et al.]
Thông tin tác giả:: Calçada, R., và những người khác