A new look at the rate of change of energy consumption with respect to journey time on an optimal train journey /Phil Howlett
Lưu vào:
Tác giả chính: | Howlett,Phil |
---|---|
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | vie |
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | https://thuvien.huce.edu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=13690 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
The key principles of optimal train control—Part 2: Existence of
an optimal strategy, the local energy minimization principle,
uniqueness, computational techniques
/Amie Albrecht
∗
, Phil Howlett , Peter Pudney , Xuan Vu , Peng Zhou
Thông tin tác giả:: Albrecht ,Amie -
The key principles of optimal train control—Part 1: Formulation
of the model, strategies of optimal type, evolutionary lines,
location of optimal switching points
/Amie Albrecht
∗
, Phil Howlett , Peter Pudney , Xuan Vu , Peng Zhou
Thông tin tác giả:: Albrecht,Amie -
Development of hybrid optimization of train schedules model
for N-track rail corridors
Thông tin tác giả:: Pouryousef,Hamed -
Multiple-phase train trajectory optimization with signalling
and operational constraints
Thông tin tác giả:: Wang,Pengling -
Surface-wave testing of soil sites using multichannel simulation with one-receiver / Shibin Lin, Jeramy C. Ashlock
Thông tin tác giả:: Lin, Shibin, và những người khác