The key principles of optimal train control—Part 2: Existence of an optimal strategy, the local energy minimization principle, uniqueness, computational techniques /Amie Albrecht ∗ , Phil Howlett , Peter Pudney , Xuan Vu , Peng Zhou
Lưu vào:
Tác giả chính: | Albrecht ,Amie |
---|---|
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | vie |
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | https://thuvien.huce.edu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=13695 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
The key principles of optimal train control—Part 1: Formulation
of the model, strategies of optimal type, evolutionary lines,
location of optimal switching points
/Amie Albrecht
∗
, Phil Howlett , Peter Pudney , Xuan Vu , Peng Zhou
Thông tin tác giả:: Albrecht,Amie -
A new look at the rate of change of energy consumption with
respect to journey time on an optimal train journey
/Phil Howlett
Thông tin tác giả:: Howlett,Phil -
Integrated optimal eco-driving on rolling terrain for hybrid
electric vehicle with vehicle-infrastructure communication
Thông tin tác giả:: Hu,Jia -
On unique recovery of finite-valued integer signals and admissible lattices of sparse hypercubes
Thông tin tác giả:: Abdullah, Alasmari, và những người khác
Thông tin xuất bản: (2023) -
Optimal deployment of charging lanes for electric vehicles in
transportation networks
/Zhibin Chen
a , Fang He
b , Yafeng Yin
Thông tin tác giả:: Chen,Zhibin