Passenger facility charge vs. airport improvement program funds: A dynamic network DEA analysis for U.S. airport financing /Young-Tae Chang a , Hyosoo (Kevin) Park a , Bo Zou b, ⇑ , Nabin Kafle
Lưu vào:
Tác giả chính: | Chang,Young-Tae |
---|---|
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | vie |
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | https://thuvien.huce.edu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=13961 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Optimization of airport bus timetable in cultivation period
considering passenger dynamic airport choice under conditions
of uncertainty
Thông tin tác giả:: Lu,Jing -
Congestion spill effects of Heathrow and Frankfurt airports on
connection traffic in European and Gulf hub airports
Thông tin tác giả:: Redondi,Renato -
Airport capacity choice under airport-airline vertical
arrangements
Thông tin tác giả:: Xiao,Yibin -
The impacts of changing flight demands and throughput
performance on airport delays through the Great Recession
Thông tin tác giả:: Kim,Amy Miyoung -
Managing corporate social responsibility strategies of airports:
The case of Taiwan’s Taoyuan International Airport Corporation
Thông tin tác giả:: Chang,Yu-Hern