Improving service quality in public transportation systems using automated customer feedback /Anselmo Stelzer a, ⇑ , Frank Englert b , Stephan Hörold c , Cindy Mayas
Lưu vào:
Tác giả chính: | Stelzer,Anselmo |
---|---|
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | vie |
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | https://thuvien.huce.edu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=13970 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Investigating the Impact of Peer feedback and Teacher Feedback Using Google Docs on EFL High School Students
Thông tin tác giả:: Nguyễn Thị Niên Hoa -
Receptivity to learner-driven feedback in EAP / Clare Maas.
Thông tin tác giả:: Maas, Clare. -
Feedback in concept development: Comparing
design disciplines
Thông tin tác giả:: Yilmaz,Seda -
Teachers perception about oral corrective feedback in EFL speaking classes A case at colleges in the Mekong Delta
Thông tin tác giả:: Trần Kim Ngân -
An
experimental
survey
of
feedback
control
methodologies
for
advanced
lighting
systems
Thông tin tác giả:: Imam,M.H. Toufiq