An inquiry into the learning-style and knowledge-building preferences of interior architecture students
Lưu vào:
Tác giả chính: | Demirkan,Halime |
---|---|
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | vie |
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | https://thuvien.huce.edu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=28486 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Knowledge system design : Advances in Computer science series / John K. Debenham
Thông tin tác giả:: Debenham, John -
Inferential reasoning in design: Relations
between material product and specialised
disciplinary knowledge
Thông tin tác giả:: Wolmarans,Nicky -
Color in Architecture : design Mwthods for Buidings, Interiors, and Urban Spaces / Harold Linton.
Thông tin tác giả:: Linton, Harold. -
Power and knowledge-building in teacher inquiry: negotiating interpersonal and ideational difference /David H. Eddy Spicer
Thông tin tác giả:: Spicer, David H. Eddy. -
Program design for knowledge based systems / Graham Winstanley
Thông tin tác giả:: Winstanley, Graham