Feedback in concept development: Comparing design disciplines
Lưu vào:
Tác giả chính: | Yilmaz,Seda |
---|---|
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | vie |
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | https://thuvien.huce.edu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=28498 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Investigating the Impact of Peer feedback and Teacher Feedback Using Google Docs on EFL High School Students
Thông tin tác giả:: Nguyễn Thị Niên Hoa -
Scaffolding practices: A study of design
practitioner engagement in design education
Thông tin tác giả:: McDonnell,Janet -
Characterizing the work of coaching during
design reviews
Thông tin tác giả:: Adams,Robin S. -
From ‘Plodder’ to ‘Creative’: feedback in teacher education /Nur Kurtoglu-Hooton.
Thông tin tác giả:: Kurtoglu-Hooton, Nur. -
Receptivity to learner-driven feedback in EAP / Clare Maas.
Thông tin tác giả:: Maas, Clare.