Incorporating institutional and spatial factors in the selection of the optimal locations of public electric vehicle charging facilities: A case study of Beijing, China
Lưu vào:
Tác giả chính: | He,Sylvia Y. |
---|---|
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | vie |
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | https://thuvien.huce.edu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=30547 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
The design of electric vehicle charging network
/Kai Huang
a, ⇑
, Pavlos Kanaroglou
b
, Xiaozhou Zhang
c
Thông tin tác giả:: Huang,Kai -
Optimal recharging strategies for electric vehicle fleets
with duration constraints
Thông tin tác giả:: Wang,I-Lin -
Optimizing the locations of electric taxi charging stations:
A spatial–temporal demand coverage approach
Thông tin tác giả:: Tu,Wei -
Design framework of large-scale one-way electric vehicle
sharing systems: A continuum approximation model
/Xiaopeng Li
a , ∗
, Jiaqi Ma
b , Jianxun Cui
c , Amir Ghiasi
a , Fang Zhou
Thông tin tác giả:: Li,Xiaopeng -
The competitive facility location problem under disruption risks
/Ying Zhang
a,b
, Lawrence V. Snyder
c
, Ted K. Ralphs
c
, Zhaojie Xue
Thông tin tác giả:: Zhang,Ying