The International Marketing of Travel and Tourism : A Strategic Approach / edited by François Vellas, Lionel Bécherel

Tourism marketing has long been considered as a branch of traditional marketing. However, in recent years, tourism marketing has gone through fundamental changes: the pursuit of global strategies based on strategic alliances, the breakdown of commercial borders and advances in new technology have al...

Mô tả chi tiết

Lưu vào:
Hiển thị chi tiết
Tác giả chính: Bécherel, Lioneledited, Vellas, Françoisedited
Đồng tác giả: Bécherel, Lionel edited
Định dạng: text
Ngôn ngữ:eng
Thông tin xuất bản: Macmillan Education UK,
Chủ đề:
Truy cập trực tuyến:http://elib.ntt.edu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=14616
Từ khóa: Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!