Destination marketing : an integrated marketing communication approach / Steven Pike
"Travellers are spoilt by choice of available holiday destinations. In today's fiercely competitive tourism markets, destination competitiveness demands an effective marketing organisation. Two themes underpin Destination Marketing. The first is the challenges associated with promoting mul...
Lưu vào:
Tác giả chính: | |
---|---|
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | eng |
Thông tin xuất bản: |
Butterworth-Heinemann,
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://elib.ntt.edu.vn/documentdata01/2 tailieuthamkhao/900 lichsuvadialy/anhbiasach/23500_destinationmarketingthumbimage.jpg http://elib.ntt.edu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=23500 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|