Advances in culture, tourism and hospitality research. Vol. 1 / [Editor] Arch G Woodside
Seeks to increase understanding and description of human behavior, conscious and unconscious meaning, and implicit/explicit decision processes applied to living and making major and everyday choices from where to live, how culture affects thinking and actions; marriage, children; work choices and be...
Lưu vào:
Tác giả chính: | Woodside, Arch G.editor |
---|---|
Đồng tác giả: | Woodside, Arch G. editor |
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | eng |
Thông tin xuất bản: |
Elsevier JAI,
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://elib.ntt.edu.vn/documentdata01/2 tailieuthamkhao/300 khoahocxahoi/anhbiasach/23529_advancesinculturetourismandhospitalityresearch_k_001thumbimage.jpg http://elib.ntt.edu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=23529 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Consumer Psychology of Tourism Hospitality and Leisure. Volume 2 / Geoffrey I. Crouch, Arch G. Woodside, Josef A. Mazanec editors
Thông tin tác giả:: Crouch, Geoffrey I. Editor, và những người khác -
Tourism-marketing performance metrics and usefulness auditing of destination websites / [edited by] Arch G Woodside
Thông tin tác giả:: Woodside, Arch G. edited -
Perspectives on cross-cultural, ethnographic, brand image, storytelling, unconscious needs, and hospitality guest research / Arch G Woodside; Carol M Megehee, Alfred Ogle Editor
Thông tin tác giả:: Woodside, Arch G., và những người khác -
Tourism management : analysis, behaviour and strategy / [Edited by] Arch G Woodside, Drew Martin
Thông tin tác giả:: Woodside, Arch G.edited, và những người khác -
Progressing tourism research /Bill Faulkner ; collated and edited by Liz Fredline, Leo Jago, and Chris Cooper.
Thông tin tác giả:: Faulkner, H. W. (Herbert William), và những người khác