Winning market leadership :strategic market planning for technology-driven businesses / Adrian B Ryans, Roger More, Donald Barclay, Terry Deutscher

Strategic marketing planning in technology-intensive businesses (e.g. , computers, telecommunications, software, biotechnology, semiconductors, and pharmaceuticals) is more complex and unmanageable than in most other businesses, traditionally taking up huge amounts of management time and producing p...

Mô tả chi tiết

Lưu vào:
Hiển thị chi tiết
Tác giả chính: More, Roger, Ryans, Adrian B, Barclay, Donald, Deutscher, Terry
Đồng tác giả: More, Roger 
Định dạng: text
Ngôn ngữ:eng
Thông tin xuất bản: Chichester : Wiley Canada,
Chủ đề:
Truy cập trực tuyến:http://elib.ntt.edu.vn/documentdata01/2 tailieuthamkhao/600 congnghe/anhbiasach/25532thumbimage.jpg
http://elib.ntt.edu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=25532
Từ khóa: Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!