Marketing : an introduction. / Gary Armstrong; Philip Kotler; Marc O Opresnik

"Marketing: An Introduction shows students how customer value -- creating it and capturing it -- drives effective marketing strategies. The 14th Edition reflects the major trends and shifting forces that impact marketing in this digital age of customer value, engagement, and relationships, leav...

Mô tả chi tiết

Lưu vào:
Hiển thị chi tiết
Tác giả chính: Armstrong, Gary (Gary M.), Opresnik, Marc O., Kotler, Philip
Đồng tác giả: Opresnik, Marc O. 
Định dạng: text
Ngôn ngữ:eng
Thông tin xuất bản: Pearson,
Chủ đề:
Truy cập trực tuyến:http://elib.ntt.edu.vn/documentdata01/1 giaotrinh/600 congnghe/anhbiasach/32372_marketingthumbimage.jpg
http://elib.ntt.edu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=32372
Từ khóa: Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!