The end of marketing : humanizing your brand in the age of social media and AI / Carlos Gil, Brian Solis
The End of Marketing revolutionizes the way brands, agencies and marketers should approach marketing. From how Donald Trump won the American presidency using social media and why Kim Kardashian is one of the world's biggest online brands, through to the impact of bots and automation, this book...
Lưu vào:
Tác giả chính: | Gil, Carlos |
---|---|
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | eng |
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://elib.ntt.edu.vn/documentdata01/2 tailieuthamkhao/600 congnghe/anhbiasach/33401thumbimage.jpg http://elib.ntt.edu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=33401 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Influencer : building your personal brand in the age of social media / Brittany Hennessy
Thông tin tác giả:: Hennessy, Brittany -
Brand storytelling : integrated marketing communication for the digital media landscape
Thông tin tác giả:: Quesenberry, Keith A
Thông tin xuất bản: (2024) -
How come your brand is not working hard enough?
Thông tin tác giả:: Cheverton, Peter
Thông tin xuất bản: (2012) -
Personal Brand Creation in the Digital Age
Thông tin tác giả:: Grzesiak, Mateusz
Thông tin xuất bản: (2020) -
Wiki brands : Reinventing your company in a customer-driven marketplace / Moffitt, Sean
Thông tin tác giả:: Moffitt, Sean, và những người khác