Evaluating the impact of COVID-19 pandemic lockdown on education in Nigeria: Insights from teachers and students on virtual/online learning
A total of 703 students and 60 teachers from five different local universities participated in this study. All participants (> 50%) had difficulties with Internet connection. Students (67%) as well as teachers (59%) agree that they had limited interactions with one another and this negatively inf...
Lưu vào:
Tác giả chính: | Ebohon, Osamudiamen |
---|---|
Đồng tác giả: | Obienu, Anayochukwu Chukwunonso |
Định dạng: | BB |
Ngôn ngữ: | en_US |
Thông tin xuất bản: |
2023
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://tailieuso.tlu.edu.vn/handle/DHTL/12418 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
COVID-19: introduction of a new lifestyle and diet among the Malaysians
Thông tin tác giả:: Pitol, Md. Najmus Sayadat
Thông tin xuất bản: (2023) -
Vietnamese living habits, wellbeing and working adaptation in face of COVID-19's strictest lockdown
Thông tin tác giả:: Dao, Le Trang Anh, và những người khác
Thông tin xuất bản: (2022) -
How successful Bangladesh is in controlling the coronavirus pandemic?
Thông tin tác giả:: Akanda, Ayatullah Al Musabi
Thông tin xuất bản: (2023) -
COVID-19 vaccine hesitancy: a systematic review of barriers to the uptake of COVID-19 vaccine among adults in Nigeria
Thông tin tác giả:: Babatope, Tolulope
Thông tin xuất bản: (2023) -
Comparison of exercise and physical activity routine and health status among apparently healthy Nigerian adults before and during COVID-19 lockdown: a self-report by social media users
Thông tin tác giả:: Ewah,Patrick Ayi
Thông tin xuất bản: (2023)