EXTRACTING AND COMPARING PLACES USING GEO-SOCIAL MEDIA
Increasing availability of Geo-Social Media (e.g. Facebook, Foursquare and Flickr) has led to the accumulation of large volumes of social media data. These data, especially geotagged ones, contain information about perception of and experiences in various environments. Harnessing these data can be u...
Lưu vào:
Tác giả chính: | Ostermann, F.O. |
---|---|
Định dạng: | BB |
Ngôn ngữ: | eng |
Thông tin xuất bản: |
2020
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://tailieuso.tlu.edu.vn/handle/DHTL/4653 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Hybrid geo-information processing :crowdsourced supervision of geo-spatial machine learning tasks
Thông tin tác giả:: Ostermann, Frank O.
Thông tin xuất bản: (2020) -
Mining user-generated geographic content : An interactive, crowdsourced approach to validation and supervision
Thông tin tác giả:: Ostermann, F.O.
Thông tin xuất bản: (2020) -
Towards a crowdsourced supervision of the analysis of user-generated geographic content: Engaging citizens in discovering urban places
Thông tin tác giả:: Ostermann, F. O.
Thông tin xuất bản: (2020) -
Modeling aggregated expertise of user contributions to assess the credibility of OpenStreetMap features
Thông tin tác giả:: Ostermann, F.O., và những người khác
Thông tin xuất bản: (2020) -
Enabling collaborative GeoVisual analytics: Systems, techniques, and research challenges
Thông tin tác giả:: García-Chapeton, G. A.
Thông tin xuất bản: (2020)