Sẵn sàng để xuất — 

Corporate reputation in management research: a review of the literature and assessment of the concept

The study of reputation figures prominently in management research, yet the increasing number of publications makes it difficult to keep track of this growing body of literature. This paper provides a systematic review of the literature based on a large-scale bibliometric analysis. We draw on bibliogr...

Mô tả chi tiết

Lưu vào:
Hiển thị chi tiết
Tác giả chính: Veh, Annika
Đồng tác giả: Go ¨ bel, Markus
Định dạng: BB
Ngôn ngữ:en_US
Thông tin xuất bản: Springer Nature 2020
Chủ đề:
Truy cập trực tuyến:https://doi.org/10.1007/s40685-018-0080-4
http://tailieuso.tlu.edu.vn/handle/DHTL/9414
Từ khóa: Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!