The impact of value-related crises on price and product-performance elasticities
Previous research on the impact of corporate crises on customers’ elasticity has largely focused on performance-related crises (e.g., product recalls) and found an increasing price elasticity under these conditions. We investigate whether this result differs for value-related crises that are due to...
Lưu vào:
Tác giả chính: | Kübler, Raoul V. |
---|---|
Đồng tác giả: | Langmaack, Michael |
Định dạng: | BB |
Ngôn ngữ: | en_US |
Thông tin xuất bản: |
Springer Nature
2020
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://tailieuso.tlu.edu.vn/handle/DHTL/9680 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Deporting Our Souls
. . . . . . Values, Morality, and
Immigration Policy
Thông tin tác giả:: Hing, Bill Ong
Thông tin xuất bản: (2013) -
Rice straw for energy and value-added products in China: a review
Thông tin tác giả:: Alengebawy, Ahmed, và những người khác
Thông tin xuất bản: (2023) -
A contrastive study of English and Vietnamese proverbs about moral values of family relationships / Nguyễn Đức Long; GVHD: Võ Đại Quang
Thông tin tác giả:: Nguyễn, Đức Long -
Uniaxial and biaxial post-buckling behaviors of longitudinally graded
rectangular plates on elastic foundations according to the 3D theory
of elasticity
/M. Shariyat
a, ⇑
, K. Asemi
b
Thông tin tác giả:: Shariyat,M. -
Financial production and the subprime mortgage crisis
Thông tin tác giả:: Daniele, Tori, và những người khác
Thông tin xuất bản: (2023)