How CEO narcissism affects corporate social responsibility choice?
This study aims to explore how CEO narcissism affects firms’ CSR choice given that the relationship between chief executive officer (CEO) narcissism and corporate social responsibility (CSR) has yielded inconclusive results. On the basis of upper echelon theory and the attention-based view, we first...
Lưu vào:
Tác giả chính: | Chen, Jing |
---|---|
Đồng tác giả: | Zhang, Zhe |
Định dạng: | BB |
Ngôn ngữ: | en_US |
Thông tin xuất bản: |
Springer Nature
2020
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://tailieuso.tlu.edu.vn/handle/DHTL/9706 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
The spirit is willing, but the institutions are weak: disclosure of corporate social responsibility and the financial sector in transition
Thông tin tác giả:: Khurshid, Djalilov, và những người khác
Thông tin xuất bản: (2023) -
Shifting from Soft to Hard Law: Motivating Compliance When Enacting Mandatory Corporate Social Responsibility
Thông tin tác giả:: Sheehy, Benedict, và những người khác
Thông tin xuất bản: (2023) - Aids to the examination of the peripheral nervous system.
-
What does CSR really stand for? An analysis of corporate definitions of CSR in poland / Maria Roszkowska Menkes
Thông tin tác giả:: Roszkowska Menkes, M. Maria Roszkowska Menkes -
Managing the Family Firm: Evidence from CEOs at Work
Thông tin tác giả:: Bandiera, Oriana, và những người khác
Thông tin xuất bản: (2019)